Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2010

Εισαγωγή της Ψηφιακής Επικοινωνίας

Σαν επαγγελματίας στον χώρο του search marketing και γενικότερα της ψηφιακής επικοινωνίας των εταιριών στο Ελληνικό αλλά και το παγκόσμιο διαδύκτιο, αυτό το blog είναι η πρώτη μου σοβαρή προσπάθεια να συνεισφέρω στην ανάγνωση των καθημερινών εξελίξεων στον τομέα, και συμπίπτει με την πρόσφατη beta του Buzz, το νέο site κοινωνικής δικτύωσης, και ίσως το πλέον γρήγορα εξελισσόμενο.

Η καθημερινότητα και τα παράλληλα project που δουλεύω δεν μου δίνουν την δυνατότητα να ασχολούμαι με τα χόμπυ ή την εξέλιξη της ψηφιακής και διαδικτυακής επικοινωνίας στο διαδίκτυο όσο θα ήθελα, αλλά παράλληλα με τις συνεχείς ειδήσεις από κορυφαία sites στον τομέα του Internet marketing θα ενημερώνω το blog αυτό με ότι θεωρώ σημαντικό και πρωτοποριακό.

Λίγα για μένα

Δεν είχα χρόνο να διαδυκτυωθώ στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης λόγω φόρτου εργασίας. Δουλεύω παράλληλα σε πολύ μεγάλα project με την καθημερινή μου δουλειά στην Can Communications (ως ο search and social media marketing άνθρωπος), αλλά και σε διάφορα προσωπικά sites και site πελατών στην Ελλάδα, στην Μαγιόρκα της Ισπανίας, στην Αγγλία και στην Αμερική.

Ασχολούμαι σαν developer από το 1998 ερασιτεχνικά και από το 2000 επαγγελματικά, ενώ η εμπειρία μου από την εξέλιξη του Ίντερνετ προέρχεται από το πρώτο μου pc (του πατέρα μου δηλαδή) το 1989 και το supersonic modem των 1200 bps...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου