Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2010

Web 2.0 και SEO

Μόνο ένας λογαριασμός στο Facebook ναι μεν μπορεί να φέρει καλά αποτελέσματα και νέες ευκαιρίες εταιρικής επικοινωνίας με τους καταναλωτές, αλλά χρειάζεται μία πιο συνοπτική λύση για καλύτερα αποτελέσματα.

Δουλεύοντας σε μία Web 2.0 καμπάνια για έναν πελάτη στην Αμερική, έχω ήδη δημιουργήσει γύρω στους 25 λογαριασμούς σε διάφορα Social Media δίκτυα, ειδικά αυτά που είναι πολύ φιλικά προς τις μηχανές αναζήτησης, ενώ μέσω των πολύ καλών εφαρμογών για το Drupal CMS υλοποιείται μία λύση που επιτρέπει την παρακολούθηση και την ανανέωση περιεχομένου μέσα από το ίδιο το site, χωρίς να χρειάζεται να επισκέπτονται οι υπάλληλοι της επιχείρησής του έναν-έναν αυτούς τους λογαριασμούς.

Υπάρχουν και δημοφιλή και καινούρια Web 2.0 sites με εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης για τους χρήστες και στην Ελλάδα. Το σημαντικό επείσης είναι να βρείτε τέτοιου είδους ιστοσελίδες στον τομέα που δραστηριοποιείται η επιχείρηση, μιας και οι μηχανές αναζήτησης δίνουν βάση στο πόσο παρεμφερές είναι το ενδιαφέρον για τους χρήστες του εκάστοτε Web 2.0 προφίλ σας με αυτό που δραστηριοποιείστε.

Σαν παράδειγμα, η δημιουργία προφίλ μιας επιχείρησης σε ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης για την γαστρονομία θα είναι πολύ λιγότερο αποτελεσματική αν η επιχείρησή σας δραστηριοποιείται στον τομέα των ασφαλιστικών εταιριών.

Η εταιρική επικοινωνία στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης (social media / Web 2.0) μπορεί να είναι πολύ αποτελεσματική και σε συνδυασμό με άλλες παράλληλες ενέργειες (όπως το SEO και οι διαφημιστικές καμπάνιες στις μηχανές αναζήτησης) μπορούνε να δημιουργήσουν ένα πολύ δυναμικό κανάλι πωλήσεων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου