Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2010

Μα γιατί δεν δουλεύει η στρατηγική στα Social Media?

Μα πως να δουλέψει? Το μεγάλο πρόβλημα με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις εταιρίες που προσπαθούνε να καταλάβουνε τα πλεονεκτήματα που προσφέρονται (απλόχερα θα έλεγα), είναι πως μόνο και μόνο επειδή έχουν ένα Brand που είναι μεγάλο και πολύ γνωστό σε όλους τους Έλληνες, το γκρουπ στο Facebook ή ο λογαριασμός στο Twitter θα αποκτήσει αυτόματα σταθερούς αναγνώστες (followers) και οπαδούς (fans).

Δεν γίνεται έτσι δυστιχώς... Καλά θα ήτανε. Αλλά αν θέλετε στα αλήθεια να πάει καλά η οποιαδήποτε καμπάνια στα Social Media χρειάζεται να προσέξετε το τι λόγο έχει κάποιος να περνάει ώρες μέσα σε αυτά τα site.

Αν το περιεχόμενο είναι μηδαμηνό έως ανύπαρκτο και δεν προσφέρει αξία στον αναγνώστη δεν υπάρχει πιθανότητα να καταλήξει η προσπάθεια (και η όποια επένδυση) σε επιτυχία. Χρειάζεται αντίστοιχη φροντίδα και προσοχή όσο και η εμπορική ιστοσελίδα.

Χρειάζεται προσοχή στο τι είναι δημοφιλές στο Facebook και στο Twitter, στο αν κουράζονται οι χρήστες με μια συνεχή ροή προσφορών και άλλων άχρηστων πληροφοριών, στο τι συζητιέται για την συγκεκριμένει εταιρία και στο τι χρειάζεται να επικοινωνήσει η εταιρία για να αποκτήσει θετική φήμη και σαν συνέπεια και δημοτικότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου